X
- Hedef pazarların analizi.
- Durum analizi, iyileştirme bölgelerinin teşhis ve tespiti.
- Toplam değer önerisinin geliştirilmesi,
- Konumlanma ve farklılaştırıcı unsurların belirlenmesi.
- Müşteri ve rekabet stratejilerinin belirlenmesi.
- Yurtiçi ve yurtdışı pazarlama stratejilerinin belirlenmesi.
- Kurumsal kimlik çalışmalarının tamamlanması.
- Segmentlere yönelik özel değer önerilerinin geliştirilmesi.
- Medya planlamasının yapılması.
- Kurumsal pazarlama kadrosunun oluşturulması.
- Dağıtım kanalları ve satış noktaları ile koordinasyon stratejilerinin oluşturulması.
- Kurumsal iletişim stratejilerinin oluşturulması.
- Ölçümleme kriterlerinin ve kontrol parametrelerinin belirlenmesi.
- Pazarlama stratejilerinin uygulanması, kontrolü ve revize edilmesi.