X
Menu

Genel Çalışma Kapsamımız


  • Hedef pazarların analizi.
  • Durum analizi, iyileştirme bölgelerinin teşhis ve tespiti.
  • Toplam değer önerisinin geliştirilmesi,
  • Konumlanma ve farklılaştırıcı unsurların belirlenmesi.
  • Müşteri ve rekabet stratejilerinin belirlenmesi.
  • Yurtiçi ve yurtdışı pazarlama stratejilerinin belirlenmesi.
  • Kurumsal kimlik çalışmalarının tamamlanması.
  • Segmentlere yönelik özel değer önerilerinin geliştirilmesi.
  • Medya planlamasının yapılması.
  • Kurumsal pazarlama kadrosunun oluşturulması.
  • Dağıtım kanalları ve satış noktaları ile koordinasyon stratejilerinin oluşturulması.
  • Kurumsal iletişim stratejilerinin oluşturulması.
  • Ölçümleme kriterlerinin ve kontrol parametrelerinin belirlenmesi.
  • Pazarlama stratejilerinin uygulanması, kontrolü ve revize edilmesi.